O excursie pe Insula Tybee – Savannah’s Beach

Kate aventuroasă include legături de afiliere. Dacă faceți o achiziție cu aceste link -uri, voi face o compensație fără cheltuieli suplimentare pentru dvs. Mulțumiri!

Distribuie pe Twitter
Distribuiți pe Facebook
Partajează pe Pinterest
Partajează pe e -mail

Atât de multe destinații ar putea fi rezumate cu: „Dacă ar avea o plajă, ar fi perfect.”

Este o desemnare pe care Barcelona, ​​precum și Miami o dețin cu mândrie; Este ceva ce New Orleans, precum și Tokyo, au avut -o. Având acces la plajă la creșterea orașului dvs. un număr de trepte pe indiceul cel mai bun loc.

Savannah, Georgia, este unul dintre orașele mele preferate din lume. La fel ca și așa se întâmplă să ai o plajă: Insula Tybee. Am înțeles despre asta de mult timp-chiar sugerând o privire în itinerariul meu de trei zile Savannah-cu toate acestea nu am fost niciodată cu adevărat.

Luna aceasta, a se vedea Insula Tybee m -a invitat la Tybee să o experimentez ca o destinație autonomă. Un pic de văzut la Savannah ar fi lucrat, desigur, cu toate acestea, obiectivul principal ar fi să experimentezi Tybee pe cont propriu, nu ca o călătorie laterală.

Am mers la fel de bine ca și am găsit o insulă de aruncare, o insulă ciudată, o insulă plină de natură minunată, precum și case vibrante, precum și oameni extrem de prietenoși, precum și cele mai bune răsărite pe care le -am văzut de ani de zile. Acesta este Tybee.

Bucurați -vă de timp pe plajă … în octombrie!

Când am ieșit din avion, am fost mulțumit de un val de căldură. Pentru toate zilele mele din Tybee, temperatura a fost la mijlocul anilor optzeci, cu umiditate ridicată-o modificare uriașă de la New York, unde o vraja rece recentă a avut prietenii mei buni care făceau recolte de urgență pentru a-și salva roșiile.

S -a simțit incredibil să pășești înapoi în vară. Când am ieșit noaptea, nici măcar nu am cerut un cardigan. Cu toate acestea, nu ai înțelege să te uiți la plajă – uită -te la tot spațiul acela!

De asemenea, am fost încântat să văd ceea ce am crezut că este un pescăruș pentru copii pentru prima dată în viața mea, doar pentru a fi informat de vizitatorii mei că este, de fapt, un sandpiper.

Gheare enorme de crab înmuiate în unt

Oricât de mult îmi plac fructele de mare, nu am fost niciodată un mare fan al crabului. Poate că sunt New England Roots. Cu toate acestea, de îndată ce am apărut pe Tybee, prietenii mei buni de la See Tybee, precum și See Savannah au anunțat că mă duc la prânz la Crab Shack!

Crab Shack este unul dintre restaurantele mari, relaxate (și da, extrem de turistice) din Tybee, cea mai mare parte a fost așezată într-o punte cu vedere la mlaștină. Am decis să comandăm placa de eșantionare pentru trei: picioare de crab uriașe pentru fiecare dintre noi, plus creveți, porumb, midii, cârnați, precum și raci pe care le răsuciți la jumătate înainte de a vă desprinde, precum și de a mânca.

Și a fost atât de bine, precum și nu, nici măcar nu ne -am apropiat să completăm totul, cu toate că showstopper -ul a fost ghearele de crab. Aș face orice pentru acest crab. Cu toate acestea, am mâncat crab toată viața, a fost greșit. Nu este nimic mai bun decât să le crăpați pe cei deschiși, precum și să le scufundați în unt topit.

Explorarea insulei Tybee cu bicicleta

Primul lucru pe care l-am descoperit despre Tybee a fost că era aproape fără lanț. Există un singur metrou … și asta este. Fără McDonald. Fără Starbucks. La fel de bine, pare un lucru atât de mic, însă aceasta este o descoperire progresiv neobișnuită în state (ca să nu mai vorbim de ceva ce oamenii sunt dispuși să plătească bani pentru a se bucura).

Dar cine are nevoie de lanțuri atunci când ai locații precum Huc-a-poos, un bar de scufundare cu kitsch, precum și un restaurant de pizza, cu toate tipurile de felii nebune, fiecare aproximativ dimensiunea capului tău, la fel de satisfăcătoare ca o masă , precum și costă doar 4 dolari?

Sau Tybean Art, precum și Coffee Bar, unde puteți obține tot ce ați descoperit la Starbucks Plus South Praline Lattes, cu adăugarea de artă de către artiști regionali de pe pereți …

Sau Satros Sisters, un magazin distractiv care merge mai sus, precum și dincolo de magazinul de cadouri obișnuit, cu oferte mari de articole cool, artistice. Este posibil să fi cumpărat un prosop de ceai cu Isus care ținea două căni de cafea care scrie: „Cofeina economisește”.

Mediul fără lanț îl face pe Tybee să se simtă ca dintr-o epocă trecută-o perioadă în care oamenii au înțeles mai intim proprietarii de afaceri regionale.

Tybee are un sentiment nepretențios. Aceasta este o destinație sudică în casă, cu aspecte în toate locurile potrivite.

Tybee are un sentiment nedorit, precum și nepretențios. Casele sunt frumoase, da, precum și oamenii au mare grijă de ele, însă, de asemenea, nu este în afara locației pentru a pune o păpușă de surfing pe căsuța poștală.

În timp ce exploram insula, locațiile îmi amintesc de diferite părți ale Statelor Unite.

Acest? California de Sud.

Aceste case numite mi -au amintit de căsuțele din Litoral, Florida.

Un restaurant de genul acesta ar putea fi în mod similar în Maine sau New Hampshire.

Orice oraș de plajă din America, chiar aici.

Tybee este o casă la un far, precum și la muzeu, precum și dacă doriți să obțineți o vedere asupra insulei, îndreptați -vă spre vârful ei!

Îmi place exact cum se simte această fotografie ca o miniatură.

Când cumpărați un bilet lanullnull