Zomba, Cape MacLear & Monkey Bay, Malawi: Motociclete, precum și Medicină

Călătoria din orașul Cuemba din Mozambic până la orașul Zomba din Malawi a fost una extrem de convoltată. Am luat un mic chappa de la Cuemba până la orașul de frontieră Mandimba, unde am fost plini de tip care dorește să ne schimbăm banii pe piața neagră. Nu am avut extrem de mult la modificare, precum și întreaga scenă a fost la fel de stresantă, așa că am lăsat ideal.

Am sărit fiecare pe spatele unei motociclete, cu pungile legate de spatele nostru, în timp ce automobilistii noștri navigau pe drumul nisipos și denivelat până la trecerea reală a frontierei. Amândoi am făcut-o acolo într-o singură bucată, ștampilată din Mozambic, am sărit în cutia unui camionet care ne-a dus 5 km până la partea Malawi a trecerii de frontieră. Am fost ștampilate (după unele conversații extrem de frustrante, precum și incomode cu Garda de Frontieră), am intrat în cutia unui camion plat cu o mulțime de alte persoane, precum și am sperat cu adevărat la cele mai bune!

Capre pe drum în spatele unui camion de ridicare, metoda normală de a călători în Malawi

După cum s -ar dovedi, aceasta a fost metoda normală de a vă deplasa în Malawi. După 2 ore neliniștite în spatele camionului, ne -am schimbat într -un matatu (numele pentru versiunea Malawi a Chappa), precum și am condus timp de aproximativ 5 ore înainte de a se prezenta în cele din urmă în orașul Zomba. ! Mai degrabă ziua călătoriei.

Am fost atât epuizați, cât și după ce am inspectat în spațiul nostru, ne -am propus la bancă, precum și atunci pentru niște mâncare indiană. La bancă, am avut o sperietoare … cardul nostru bancomat nu a funcționat. Am încercat fiecare bancă din oraș, precum și niciunul dintre ei nu a acceptat cardul nostru. Un atac de panică moderat a fost stabilit așa cum am numit TD Bank, precum și am încercat să ne dăm seama ce să facem.

După cum s -ar dovedi, cardul nostru funcționează oriunde altundeva în lume, cu excepția Malawi! Din fericire, am avut câteva opțiuni. Am utilizat MasterCard pentru această retragere, precum și pentru a respecta dimineața, am putut schimba câțiva dintre dolari americani pe care i -am adus timp de 7 luni. Când călătorești, este absolut crucial să ai diferite surse de bani disponibile.

Am fost în orașul Zomba pentru a face niște drumeții pe platoul minunat cu vedere la oraș. Am primit o călătorie la fel de mult ca partea de sus, precum și pentru un ghid regional care să ne ducă în jurul platoului pentru ziua respectivă, care [s -a dovedit a fi] un concept minunat, deoarece ne -am fi pierdut absolut pe parcurs. Plimbarea a fost extrem de mare, precum și extrem de abruptă în părți. Adevărul că nu am făcut nimic atletic în Mozambic timp de o lună a început să arate când am murit practic urcând pe un deal, precum și ne -am uitat la ghidul nostru (care folosea sandale, precum și nu era apă potabilă) Așa cum Saw nici măcar nu a rupt transpirația.

Vederi din vârful platoului Zomba, Malawi

noi, precum și ghidul nostru regional, drumeția pe Platoul Zomba, Malawi
Un lac minunat în drumeția noastră cu Platoul Zomba, Malawi

Am trecut pe lângă o mulțime de tipuri regionale, aducând cel puțin 80 de kilograme de lemn pe cap, precum și o facem desculță. Urcă la fel de mult ca platoul zilnic pentru a aduna acest lemn care le va furniza gospodăriei încălzirea, precum și indică terminarea pentru gătit. Uimitor. Drumeția s -a încheiat într -o cascadă minunată, precum și ne -am răcit puțin înainte de a ne îndrepta înapoi pe munte. Una dintre cele mai bune părți ale Zomba au fost zmeura proaspătă, sălbatică, mulberriile, precum și căpșunile care cresc în jurul acestor părți. Am obținut pungi pline de fructe delicioase și proaspete, precum și am mâncat până când gurile noastre au fost decolorate roz purpuriu.

Omul aduce o mulțime de lemn extrem de grele pe cap, Platoul Zomba, Malawi

Din orașul Zomba, am luat un matatu la Monkey Bay, ne -am schimbat în spatele unui camion de ridicare (pe care telefonul îl apelează la un Matola), precum și am călătorit timp de o oră în cutia nebună a camionului, toată metoda până la metoda către Lakeside, backpackers bântuie de Cape Maclear. Oamenii stăteau în picioare, oamenii stăteau pe podeaua cutiei, oamenii stăteau pe marginea cutiei, precum și toate bagajele erau îngrămădite oriunde posibil.

Locația pe care am dorit să o stăm în Cape MacLear [s -a dovedit a fi] scump scump, mult mai mult decât a declarat manualul nostru, așa că am mers suplimentar pe plajă. Am descoperit cel mai bun loc. Tabăra Malambe este de o doamnă engleză extrem de minunată, care își tratează lucrătorii relativ, precum și mâncarea creată din zona de bucătărie este delicioasă.

Ca să fim sinceri, am fost nemulțumiți de Cape MacLear. Poate că o mare parte din ea a trebuit să facăe cu sincronizare. Am fost acolo în timpul unui combustibil semnificativ, alimente, precum și deficit de apă în țară, din cauza tulburărilor politice. De asemenea, ne așteptam la un lac turcoaz clar, cel mai bun pentru înot. Ceea ce am văzut nu a fost nimic asemănător. Lacul fusese distrus în această zonă de satul regional.

Toată lumea și -ar face baie în apă, și -ar spăla vasele în apă, ar arunca gunoiul în lac, precum și gâștele, precum și câinii au frecventat țărmurile. Lovitura a fost când am văzut că un tip regional a adus o capră moartă pe țărm, precum și să procedăm să smulgeți organele, precum și să curățați capra în apă. Poate că așteptările noastre despre lac erau la fel de mari?

Toate lucrurile deoparte, satul apropiat a fost remarcabil, precum și am petrecut mult din timp verificând acea parte a zonei Lakeside, bucurându-ne de meciuri de fotbal, precum și de a satisface oamenii regionali zâmbitori. Am avut o zi excelentă acolo când am închiriat un caiac, precum și ne -am îmbrăcat metoda spre o insulă din mijlocul lacului. Apele disponibile au fost eliminate, așa cum se poate face cu pești de cichlid colorați înotând în jur. Ne -am înfipt, precum și am avut plăcere după -amiaza acolo înainte de a ne întoarce acasă.

noi cu caiacul nostru, Cape Maclear, Lacul Malawi
Daroiece Snorkelling lângă o insulă din Cape Maclear, Lacul Malawi

Am luat o decizie de a părăsi Cape MacLear după 3 zile, precum și de a ne încerca norocul la Monkey Bay … și suntem siguri că mulțumiri că am făcut -o! Am stat la Mufasa, o lojă prietenoasă cu mediul pe propriul golf personal, fără niciun sat în jur. Am petrecut 4 zile acolo doar înotând în îndepărtarea apei, sărind de pe bolovani în lac, precum și că am adormit până la aspectul hipopotamilor mormăind în iazul apropiat.

Sărituri de pe bolovani de la Monkey Bay, Malawi

Bucurați -vă de apele îndepărtate de la Monkey Bay, Malawi
Am mulțumit o persoană germană cu adevărat mare, precum și o familie sud -africană. Din păcate, în ziua a 4 -a, Nick, precum și eu am început să mă simt puțin bolnav de stomacul nostru. Din fericire a mea a trecut de a doua zi, însă boala lui Nick s -a agravat. El a avut o febră extrem de mare, a fost dureros, precum și toată noaptea a fost petrecută încercând să -și țină febra în jos, precum și să fie nevoită să treacă de iazul Hippo în miez de noapte pentru a merge la baie!

Respectând dimineața, proprietarul l -a luat pe Nick pe spatele motocicletei sale până la „clinica privată” din oraș. Ha! Pe pereții acestui centru a existat mucegaiul acestui centru, precum și persoana care rulează locația nu avea niciun tip de provizii, inclusiv un test de malarie.

Inutil.

Așa că, înapoi pe bicicleta pe care Nick a obținut -o (în timp ce am mers în 30 de grade calde în spatele lor) toată metoda către spitalul guvernamental. Ce glumă a fost. Aliniere de oameni, toate foarte bolnave, precum și teste de malarie – precum și absolut nu un loc curat. Înapoi pe bicicletă încă o dată cu o febră oribilă, dureroasă, slabă, de burtă de burtă … în total, o situație cu adevărat slabă!

Am luat decizia de a ne întoarce la Cape MacLear, deoarece acolo era un mic centru care a fost condus de voluntari irlandezi, precum și ne -am gândit că vor avea medicamente. Călătoria de o oră a fost iadul pentru Nick, precum și am inspectat în locația pe care am aruncat-o chiar pentru prima dată când există maimuțe de grăsime. Avea o cameră de duș în interiorul camerei, energie electrică (aka, fan), precum și o locație mult mai confortabilă pentru el.

Întreaga zi a fost un spectacol de gong. A trebuit să așteptăm până la ora 2:00 pentru ca centrul să se deschidă, precum și apoi ne -am dat seama că era destul de departe de hotelul nostru … și nu exista nicio metodă pe care Nick ar putea face totul metoda acolo. Nu există automobile în zonă, cu toate acestea, a existat o persoană din Slovacia care stă la hotel, așa că i -am cerut să -l conducă pe Nick pe motocicleta sa la clinică.

Deci, a plecat din nou! Cel mai probabil nimic mai rău decât să sări în spatele unei motociclete, la căldură de 30 de grade, când simțiți atât de bolnav, însă nu a existat alte opțiuni. Amândoi am respirat un suspin de ușurare când am intrat în centrul extrem de mic, extrem de fundamental, precum și am văzut toate fețele irlandeze zâmbitoare.

Au făcut preocupările normale de rutină, precum și testele de temperatură și tensiune arterială, precum și s -au înfășurat că „cel mai probabil nu a avut malarie” … au avut doar teste de înțepătură a degetelor, nu testele de diapozitive, cu toate acestea, ultimul gând final a fost Că a avut o infecție serioasă de burtă. Am părăsit centrul, precum și am reușit să obținem o metodă de partidă de călătorie în ambulanță, însă nu toată metoda de la lipsa de combustibil în Malawi în acest moment, au avut nevoie să salveze benzina pentru o urgență!

SerioÎn mod obișnuit, un lucru după încă unul cu această țară. Ni s -au oferit tot felul de pastile, precum și medicamente, precum și următoarele 4 nopți au fost petrecute în înghițire pastile, precum și recuperarea.

Nick gătind cârnați la Monkey Bay, potențial ceea ce l -a îmbolnăvit atât de bolnav!

Proprietarii englezi de maimuță grasă sunt cel mai probabil cel mai rău pe care l -am văzut vreodată în călătoriile noastre. Cuplul a avut dispute interne în timpul nopții pe care întreaga locație le -ar putea auzi, a vorbit constant cu personalul ei african, precum și a făcut comentarii lipsite de respect, precum și le -a strigat în mod regulat fără alt motiv decât să -și afirme autoritatea. Era o persoană atât de neplăcută, încât am evitat -o în orice fel costuri.

Din păcate, au cele mai bune spații din Cape MacLear, așa că a trebuit să ne ocupăm până când Nick se simțea mult mai bine la fel de bine ca atunci am putea pleca. După 4 nopți acolo, am fost atât de încântați să ne întoarcem la coliba noastră extrem de de bază, extrem de mare, în tabăra Malambe. Proprietarul englez, este atât de prietenos, precum și de primire, precum și de o mulțime de importanță, ea își tratează bine personalul.

Ne -am instalat în coliba noastră, precum și ne -am mulțumit cu câțiva prieteni noi din întreaga lume: Finlanda, Anglia, Paraguay, Africa de Sud, precum și Republica Cehă. Grupul dintre noi a sfârșit prin a fi prieteni buni, precum și de a ne hrăni în următoarele 3 nopți acolo, făcând orice, de la a merge la o petrecere de Anul Nou Evreiesc, până la a ne bucura de meciuri regionale de fotbal, până la a discuta despre toate călătoriile noastre.

noi cu câțiva dintre noii noștri prieteni, Cape MacLear, Malawi
Nick mergând cu sătenii la un joc de fotbal, Cape MacLear, Malawi

Meci de fotbal sub copacul Baobab, Cape Maclear, Malawi
A fost o metodă excelentă pentru a ne încheia timpul în Cape MacLear. Unul dintre cele mai bune lucruri despre călătorii, precum și satisfacerea oamenilor noi din întreaga lume este că ne oferă concepte despre unde să mergem în continuare sau descoperim despre diferite metode pentru a face câștiguri în străinătate. Această călătorie a fost extrem de deschisă a ochilor, precum și am primit o mulțime de sfaturi diferite … Sperăm că în curând le putem pune în joc!

*** Note de capră:

Încercați să împiedicați susținerea administrării necorespunzătoare la Fat Monkeys Guesthouse.

Modificarea non-hectică, legitimă, este oferită la granița Mozambic/Malawi.

Visa Malawi este oferită la frontieră, complimentată de taxă, timp de 30 de zile (pentru canadieni, nu sunt siguri de alte țări).

Centrul Billy Riordan din Cape MacLear este prietenos, expert, precum și una dintre singurele locații din zona care furnizează medicamente. Ei taxează 80 USD pentru o consultație, inclusiv toate medicamentele.

TD Canada depinde de cardurile bancare nu funcționează în Malawi.

Îți place această postare? Ia!

Disclaimer: Caprele pe drum sunt un partener Amazon, precum și, de asemenea, un afiliat pentru alți retaileri. Acest lucru indică că facem comisioane dacă faceți clic pe linkuri de pe blogul nostru, precum și achiziționarea de la acești comercianți.